יצירה כללית·עבודה בעץ

החלפת משאלות

איזה כיף זו קבוצת היצירה הזו!

מדברנת אותי ליצירה בכל פעם מחדש.

הפעם עשינו החלפת משאלות.

כל אחת עשתה רשימה של דברים שבא לה, ממש בא לה – וכך המתנה הותאמה אישית למקבלת.

אני הגרלתי את נגה שביקשה ולכן קיבלה לוח מגנטי לחדר היצירה.

עשיתי מעקב בבלוג שלה לראות איזה צבעים היא הכי תאהב ואיזה סגנון ואני מקווה שקלעתי…

לקחתי לוח מגנטי פשוט שקניתי בארטא תל אביב. וכמובן ששכחתי לצלם לפני תחילת העבודה.

צבעתי ויישנתי את המסגרת עם שני גוונים של ורוד

ובאמצע ציפיתי אותו בטפט של יעל יניב שנקנה למטרה אחרת לגמרי אבל היה נראה לי מתאים לורוד החזק שבחרתי למסגרת.

מהיכרותי איתה ידעתי שהיא אוהבת את Belle&Boo – שלא ידעתי מיהם לפני הלוח וחייבת לציין שטרם העמקתי את ידיעותיי מעבר להכנת המגנטים האלו.

את אחד הבנים שלי זה לעומת זאת מאוד ענין. הוא הסביר לי שהילדה בדיוק קיבלה את הארנב, ולכן במגנט התחתון רואים את הקופסא הפתוחה ובכלל היה לו סיפור שלם.

את הנגצים הדבקתי עם דבק סיליקון שקוף ולצערי אני כבר לא יודעת מאיפה קונים נגצים, אלה היו שאריות שקניתי ב"ברוק" בתל אביב… כשעוד היה ברוק ועוד היו לו נגצים.

הכנתי עוד כמה מגנטים בצבעי הלוח, פנקסון קטן שאפשר יהיה לכתוב דברים ועוד קופסא קטנה שניתן יהיה לאחסן בה עפרונות או כפתורים או שאר מציאות.

והכל ביחד.

התאהבתי כליל בתוצאה. ♥

אשמח לקרוא את דעתכם!

