תפירה

הארנבת הכי מתוקה!

טוב… בעיני לפחות!

בחול המועד פסח נפגשנו בנות "שרשרת היצירה" לסדנת ארנבת טילדה.

אהמ… אהמ… אם אתם פותחים את הלינק… אל תשכחו לחזור. ברור לי שהולכות לכם שם כמה שעות ל-פ-ח-ו-ת!

יש לי ספר אחד שלה שאני מסתכלת עליו, הוא מסתכל עלי אבל חוץ מלהיות יפה ולעמוד בשקט במדף לא עשיתי איתו כלום.

עד הסדנה.

בהדרכתה ובניצוחה של כספית – נולדה לה הארנבת הבאה. ממליצה בחום עליה כמדריכה ועל הסדנאות שלה!

אני כמובן ישר שאלתי אם אפשר לעשות ארנבת בת עם שמלה והכל… כי בבית מלא בנים – עדיף שתהיה לי עזר כנגדי.

למרות שהועלו בדיחות על כך שגם כשאני כבר עושה בובה בת עם שמלה – אז השמלה תכלת!

יכול להיות שיש בזה משהו.

זה לא ייאמן, אבל היא לקחה שעות! ושווה כל רגע.

מהממת, לא?

הכפתור הוא משהו שפעם קניתי והיה נראה לי מתאים, גם לצבעים וכ"כ גם לכמה עבודה שהשקעתי…

מוזמנים גם להציץ על הארנבים של סתיו ויעל.

אשמח לקרוא את דעתכם!

