תפירה

חג פורים, חג גדול לילדים!

פורים!

חג מעולה פורים. אחד הטובים.

המון עבודה לאימהות, גם אלה שמתכננות מראש… לדעתי בסוף יושבות עד אמצע הלילה.

ברור שאני מדברת עלי… רק על עצמי לדבר ידעתי.

ישבתי עד 1 בלילה… אבל הכל היה מוכן בזמן לילדים השמחים שלי.

אולם זה לא פוסט תחפושות – גם הוא עוד יגיע.

זה פוסט משלוח מנות.

בקבוצת היצירה שאני חברה בה הוחלט על משלוח מנות משולב – יצירה וממתקים.

אולי בעצם החליטו רק על יצירה אבל לא התאפקתי ודחפתי ממתקים בפנים? המממממ….. לא משנה.

אני הגרלתי את יפעת.

יפעת המקסימה (כן, זכיתי להכיר אותה במציאות והיא אכן מקסימה) רצתה משהו לתינוק שלה.

החלטתי על צמד פיג'מות. זוכרים את הפוסט של הפיג'מות?? אז כאלה אבל בקטן…

מיד קניתי (=שלחתי את הבעל ונדנדתי לו וביקשתי בנעימות עד שהוא הלך) 2 חולצות נעימות מידה 6-12.

וישבתי לתפור לו מכנסיים.

פיג'מת מדענים/רובוטים – הבנים חלוקים בדעתם מה זה בדיוק ולכן אין פסק דין סופי.

ופיג'מת דינוזאורים – על זה אין הדעות חלוקות. אפילו אמא שלהם מזהה דינוזאור כשהיא רואה אחד…

על החולצות הודבקו אפליקציות תואמות מבדי המכנסיים כך שיש לנו שני סטים.

תיאלצו להאמין לי שארזתי גם ממתקים כי ארזתי באמצע הלילה (הממממ…. דפוס חוזר אצלי?!) אז אין לי תמונות.

וכן, בלחץ מתון גם הבנים שלי יקבלו עוד פיג'מות ממש בקרוב. ממש לחץ מתון.

יצא מתוק, לא?

אשמח לקרוא את דעתכם!

