נייר·עבודה בעץ

תלוי איך מסתכלים על זה…

כשיעל מ"קונדסונים קטנים" הזמינה אותי להשתתף בבלוג הופ, מאוד שמחתי!

אני עוקבת כבר הרבה זמן אחרי כל הבלוגים היצירתיים בקבוצה, ושמחתי להיכלל במסיבה.

מי ומי במסיבה?

יעל, כספית, סתיו, נוגה, ליאת, יפעת ואני…

כשנבחר הנושא של הבלוג הופ כ"משהו תלוי" תהיתי לעצמי מה אכין?

נזכרתי שאצלנו אומרים "מה שתלוי – מתייבש ונופל!"

ואז הבנתי – שלט לחדר כביסה

אולם כל הניסיונות שלי לעברת את השלטים המקסימים שראיתי ברחבי האינטרנט לא נשאו פרי מוצלח לדעתי ולא ידעתי מה לעשות.

אבל אז הסתכלתי על סלסלת הגרביים והבנתי…

וכך נולד – המדור לחיפוש קרובים!

מכיוון שישנם כאן שלושה בנים, בגילאים יחסית קרובים מבחינת המידות יש כאן לעיתים קרובות ויכוחים על בגדים…

"זה שלי", "לא, זה שלי"… וכו'. גם כשזה בן ה4 שצועק "זה שלי" על משהו במידה 8/10…

כתוצאה מכך לצערנו, וללא ידיעת רשויות הרווחה, אחד מהם גידל תחביב של הליכה עם גרביים לא תואמים.

לדוגמא, מבחינתו הזוגות שבתמונה – הם יכולים להיות זוגות לכל דבר. דינוזאור עם דינוזאור ומיקי עם מיקי.

הקטנוניות ההתעקשות החביבה שמאפיינת את אמא שלו, לדעתו, שבה גם שאר הציור צריך להיות דומה – היא באמת מיותרת.

אז מה יש לנו פה?

קרשי מיטה של איקאה שנמצאו ברחוב ונאספו לאחר כבוד הביתה,

חלק מהקרשים נוסרו והפכו למדף שמאכלס את שאר הקרשים (קצת "קניבליזם/פרה משוגעת" אם תשאלו אותי…) ואת שאר המציאות שאני מוצאת ברחוב ולא יכולה להשאיר שם.

בעלי ניסר והדביק, אני צבעתי, הדבקתי אותיות בשתי שכבות, שייפתי אותן קצת למראה קצת יותר מיושן, סרט, אטבים – והופ! אנחנו מוכנים.

כמובן שהשלט יכול לשמש גם לפתקים ולעוד כל מיני דברים כפי שנראה לכם, אבל אצלנו אין ספק שחיפוש זוגות גרביים יהיה להיט.

והכי חשוב, ככה מוצאים זוגות!

אשמח לקרוא את דעתכם!

