חגים·יצירה כללית·נייר

כתיבה יוצרת

מאז שגיליתי את היכולת לכתוב על דברים, אני כל היום רק מחפשת על מה לכתוב…

אז החלטתי לרכז פה כמה תוצרים שכתבתי עליהם ועוד כמה כאלה שכתבתי עליהם אבל קצת אחרת.

אבל קודם הסוכה!

הקישוטים המסורתיים מהגן/ביה"ס/צהרון היו תלויים בחוץ

הייתי פשוט מאושרת מהסוכה השנה,

היו המון קישוטים תפורים כך שכל משב רוח הכי קטן הניע אותן, והסוכה פשוט הייתה בתנועה עדינה ומתמדת.

תענוג!

וגם מקומו של קישוט ה"נצנץ" התורן לא נפקד. יש מקום גם לזה בסוכה שלנו!
אנחנו לא "גזענ-צנצים"…

surprise

באמצע, הבן הגדול שלי (9.5) הכין שרשרת אנשים ואת שרשרת העיגולים התלויה הכין האמצעי (7) ואת העיגולים הסמליים בתחתית התמונה הכין הקטן (4).

חג משפחתי!

כאלה היו לי שניים בצבעים שונים, אחד ליד השני, לא יודעת למה אבל רק אחד מצולם… הם בגודל של 30 ס"מ בערך כך ששניים כאלה "כיסו" קיר שבאמצעו חלון.

מיותר לציין או שאולי לא… הרוב המוחלט נהרס בגשם – כך בשנה הבאה נוכל להכין ביחד (אתם ואני, אני והילדים, הילדים ועצמם) שוב המון שרשראות וקישוטים.

לימונים מלימונדה…

והלאה לכתיבה היוצרת

הכנתי כמה דברים בתנור וכולם כאן לפניכם

הראשון היה זוג ספלים שהיו תוספת למתנה לחתונה כייפית שהלכנו אליה.

את המוטיב של המשקפיים לקחתי מההזמנה, והם מייצגים את החתן-כלה מה שהיה מקסים ושובב בעיני.

אני מצרפת פה קצת תמונות מהתהליך עצמו בנוסף לרשומה הזו.

את הספל אני מנקה לפני ההדבקה של השבלונה, באלכוהול כך שלא יהיה שומן על הספל.

גם את זה אני עושה כבר על ספל נקי, אני בד"כ שולחת אות לסיבוב מקדים במדיח.

תסלחו לי על צהבהבות התמונות, לילה וכו'…

על הספל הנקי אני מדביקה את השבלונה שיצרתי.

לא מעניין אותי כמה מקומטת היא מסביב, כל עוד באיזור של הכתב היא ישרה ודבוקה היטב כך שלא יהיו בריחות של צבע.

לפעמים אם היא לא רוצה להתיישר, אני חותכת אותה לכיוון בועת האויר שנוצרת כך שהיא תידבק טוב, עם זאת יש לשמור שלא ייכנס צבע בחתך שעשיתם.

והופ! הנה התוצר המוגמר

רואים את המשקפיים בהזמנה? אז כאלה אבל בגדול…

ואם כבר מכינה לאחרים, לא אכין לבעלי שביקש? ועוד ביקש יפה? בטח שאני אכין!

אז הכנתי לנו ספלים לקפה של שבת בבוקר. זו הפעם היחידה שיוצא לנו לשתות בבית קפה בבוקר כך שהמלל מתאים.

וכן, הקצה של השורה יצא לי קצת עקום, אבל יצא לי בדיוק אותו עקום גם בספל השני כך שמבחינתי עקום זה הישר החדש!

עוד הכנתי באותו היום, "כזה לדברים חמים" על אריח חרסינה.

אני לא יודעת איך אתם קוראים לזה, אבל אנחנו קוראים לזה "כזה לדברים חמים"

אז הכנתי כזה… לדברים חמים… סירים וכאלה.

פה ניסיתי טכניקה של צביעה עם ספוג בתנועות הברשה ויצא מאוד חמוד לדעתי.

שמתי לזה מדבקות לבד (FELT) מתחת כדי שלא ישרוט את השולחן וזהו, הוא בעבודה רציפה מאז.

טוב, גמרתי לכתוב על דברים שצריך לאפות בשביל שהכתב יחזיק מעמד… לבינתיים

אז התחלתי להכין שלטים.

ראשון, הכנתי לנו שלט חדש לדלת, הרבה יותר צבעוני מהקודם והכי חשוב – מעשה ידיי ולא קנוי.

בשבילי זה הרבה.

חברה אהובה שלי ראתה כי טוב ומיד הזמינה לעצמה ואז עשתה את הדבר המשתק ביותר… נתנה לי יד חופשית.

ממש אמרה לי "תבחרי לבד, אני סומכת עליך".

טוב, אז זה לקח לי כבר קצת יותר זמן… אבל בסוף יצא השלט המתוק הזה.

מכיוון שהם בית עם רוב מוחלט של בנות, השתדלתי שהוא לא ייצא נשי מדי.

ניתן לראות שבשלט שלנו, עם הרוב הגברי השולט בבית, ממש לא היה אכפת לי. לבבות והרבה!

ולא, זה לא בלגן מאורגן חינני כזה, זה נייר כזה.

את הנייר ציפיתי בתערובת של דבק פלסטי לבן ומים (בערך 1:1) ונתתי לזה להתייבש. נוצרת שכבת מגן ששומרת על השלט.

טוב, זהו להיום.

די, לא?

אז רק בסוף נגיד תודה ליעל המקסימה מהבלוג הכה מקסים לא פחות "קונדסונים קטנים" על הפרגון שפתח לי את השבוע ואת החזרה ל"אחרי החגים".

לכו לשם, לא תצטערו…

תגובה אחת בנושא “כתיבה יוצרת

אשמח לקרוא את דעתכם!

