תפירה

חייזרים או מפלצות?

מה שלא יהיה, פניהם לשלום!

בכל מקרה, הם נראים לי יותר כמו חבורת סתומים טובי לב ופחות כמו חבורת תככנים מרושעים שהיו נשלחים כחיל חלוץ לכוכב אחר …

למרות שהתכלת נראה לי קצת טיפוס… עם תנועת ה"למה מה?!" שהוא עשה לי למצלמה.

אבל מעבר לזה נראה שהוא מסתובב בחבורה טובה.

הבנים שלי ראו את המיני-חבובה הזו (שהכנתי לחברה) ומיד ביקשו לעצמם.

היו מאוד מפורטים בדרישות: כמה עיניים, באיזה צורה וכו׳…

אתם יודעים, שיחות רגילות של אם ובניה…

ביקשו-קיבלו!

הייתי חולה (ועודני) בבית עם דלקת גרון ואנטיביוטיקה

ממש ממש חולה, כמעט כמו גבר!

שוכבת על הספה ומרחמת על עצמי…

אבל לאורך היום שבו הייתי בבית לאט לאט ובחלקים תפרתי להם את הבובות האלה ורק בלילה סיימתי.

לא הספק מרשים, אבל הי… אני חולה! מאוד! כדורים והכל…

אז הנה הם לפניכם

העיניים שלו בפועל ישרות, לא יודעת למה נראה עקום

אתם רואים על מה אני מדברת? אתם רואים את הגישה שלו כבר בתמונה, לא?

או שזה רק אני?

שיהיה סופ"ש נעים.

רק לעדכן שהילדים קיבלו את החייזרים בצהלות שמחה, מייד אומצו אל ליבם ואחד כבר לקח את שלו איתו למיטה לישון שנ"צ.

מה סגרנו בעצם, מפלצות או חייזרים?!

אשמח לקרוא את דעתכם!

