תפירה

בכל צבעי הקשת

אם לא קשת בחוץ… לפחות קשת בפנים!

נהיה לי מקבץ של בובות ורציתי להעלות אותן כאן, למרות שבפייסבוק אני מעלה מדי פעם באופן שוטף.

הראשונה הייתה לחברה מהעבודה שלי ילדה. לפי הצבעים אתם יכולים לנחש ש… נכון! בן!

רציתי להכין לה בובה והתחלתי לגזור את הגוף.

כשחיפשתי מאיזה בד נעים וקצת חורפי לתפור את האוזניים מצאתי שאריות מהשמיכה שתפרתי לאחיין המתוק שלנו כשנולד.

אבל היה לי רק פס דק וארוך של שארית.

באותו היום הבן הגדול (8.6) היה חולה בבית, לדעתי קצת התפנק אבל היה יום שישי (ולא הייתה לי ברירה אלא לוותר על השעתיים היחידות באותו השבוע שהיו שלי…) ובאמת שלא היה לי אכפת.

בא, נעמד, ושואל "למה את לא מחברת את הפס לחתיכה אחת?"

למה באמת?

אז חיברתי ועל מנת להדגיש את החיבור (כי להתעלם ולהסתיר לא ניתן, אז עדיף להדגיש) תפרתי מעליו בתפר זיגזג

ואכן יצאו אוזניים נעימות לתפארת.

ובזמן הזה שאני חיברתי לי פסים, הוא הכין קציצות!!!!!!

די! מה קורה בבית הזה?

ערבב את החומרים, אני הכנתי את הרוטב וחזרתי למכונת התפירה, והוא "קיצצ" את הקציצות.

מעולה, לא? עסקה מוצלחת!

כשהבובה באה איתי לעבודה קיבלתי הזמנה לעוד בובה. הפעם לבת.

בזמן שתפרתי אותה לבנים שלי היו הערות כגון שהיא לא צבעונית מספיק ולמה כ"כ הרבה שחור לבן?

ואני תהיתי, למה כ"כ קצת שחור לבן? וכך נולדה הבובה הזו!

מדליקה, לא?

לא שרדה 24 שעות על שולחן התפירה שלי לפני שנחטפה. נארזה ונשלחה לדרכה.

והאחרונה החביבה לסבב הזה היא מיחזור T-שרט ישן של אחד הבנים.

אני מאוד אוהבת את הצבעים שלו אבל פחות אוהבת את הכתמים שכבר יש בצד הקדמי… 

אז זו בובה בשבילי, לא לאחרים, לא למתנה, לא לאף אחד. בשבילי!

אז שיהיה לכולנו סופ"ש חמים ונעים בזמן שבחוץ יורד מטח ברד

(לא חמוד, זה לא ברד ששותים… זה ברד שיורד מהשמיים כי קר בחוץ. כן, אני בטוחה. לא, ברד נשתה בקיץ, לא היום… הנה… הגענו לגן, ביי חמוד… יום נעים!)

אשמח לקרוא את דעתכם!

