חגים·יצירה כללית·נייר·תפירה

נס סוכות או מה אפשר לעשות עם 6 ש"ח?

הפוסט הזה מופיע גם אצל "אמאעובדת" – איזה כיף לקבל פרגון ככה על הבוקר!

לפני שנה או יותר סגרו את החנות של "פנאי לי" שהייתה בתל אביב ובמקומה פתחו חנות אחרת.

במכירת החיסול התייצבתי כמו בחורה יצירתית טובה לראות מה אני רוצה לקנות… ובפחות…

במסגרת שאר הקניות, ראיתי שם חבילת רצועות נייר במחיר מצחיק של 6 ש"ח (זה היה המחיר המקורי ואפילו בלי הנחה) וקניתי מתוך מחשבה על איזו יצירה עם הילדים בחג סוכות עתידי.

משהו כמו בתמונה הזו אבל לא בדיוק באותם הצבעים.

החבילה הגיעה לארון "החגים" שלנו, שם נמצא כל ציוד ימי ההולדת, כלים חד פעמיים וקישוטי חגים למיניהם.

אין צורך להתלהב, זה לא ארון שלם, זה ריבוע. קטן. בתוך ארון שלם.

כפי שניתן להבין הריבוע מכיל הרבה דברים והחבילה נשכחה… עד שהשבוע היא נשלפה באופן חגיגי והצדיקה את עצמה!

 קודם כל, היו 10 צבעים!

והדפים היו יותר דקים ממה שחשבתי, שזה היה מעולה!

והסתבר שיש 300 רצועות. שלוש מאות רצועות של נייר וה-כ-ל בשבילי.

מכיוון שרציתי להכין עם הילדים שרשראות למעון לניצולי השואה, נתתי לבן אחד לסדר את הצבעים לפי הסדר שנראה לו, ולבן השני להשתלט על הדבק ולבן השלישי לשחק בלגו. כדי שנוכל לעבוד.

התחלנו…

הכנו שרשרת רגילה של עיגולים מושחלים.

DSC_1326.JPG

והמשכתי (לבד… איבדתי את הילדים בערך 2 מטר מתחילת השרשרת…) להכין פרחים לפי ההדרכה הזו.

DSC_1322_5

DSC_1324_2

ואז המשכתי לעוד שרשרת.

חתכתי את שארית הפסים באמצע כך שנוצרו לי פסים קצרים, הדבקתי כל זוג פסים באותו הצבע לעצמו למטה ולמעלה עם דבק – וכל זוג שנוצר הדבקתי לזוג אחר באמצע.

DSC_1329_2

וזה כשבעלי עוזר לי לצלם…

DSC_1330_2

ועדיין נשארו לי פסים!!!

אז המשכתי לעוד שרשרת – הפעם תפורה. את שארית הפסים הקצרים מקודם חתכתי באמצע לפסים קצרים ודקים ואותם תפרתי במכונה.

תפירה פשוטה, בתפר ישר.

DSC_1336

תגידו לי, זה לא נס סוכות?

התפקיד של נגיד בנק ישראל עדיין פנוי, לא? אולי אני אגיש מועמדות…

אם זה מה שאני יכולה לעשות מ-6 ש"ח רק דמיינו אותי עם תקציב המדינה.

שתהיה לכם חתימה טובה וחגים שמחים מלאים במשפחה, חברים, אהבה וצחוק.

תגובה אחת בנושא “נס סוכות או מה אפשר לעשות עם 6 ש"ח?

אשמח לקרוא את דעתכם!

